2009年10月25日星期日

stole bones?? 偷骨?

哈哈...其实当天我是在帮wish拍着东西的。就因为eric还在谈着,就随便拍拍咯!
哈哈..唐天还真的不少意外的收获呢!哈哈....
haha.. means curi tulang when i'm working lah. that day i'm helping wish mag to shoot some photos,
haha.. but eric( my boss!! haha...) still "cam xiong"ing.. so, i'm jz playing around with my
lovely" dear" = camera loh.. wakaka...

太阳还是很大颗就拍到的剪影啦...蛮有feel的咯!哈哈....
sihouette that i snap when eric still discussing. hehe...

这是我的第一个意外啦!当我在拍着这个律律车时,
老板就问我:你再拍什么?
我:我是杂志派来的,这边要打广告。
老板:好,那我就烧支给你,帮我拍得好一点。
我:好啊!(有的吃,何乐而不为?哈哈...)
就这样,就A到一支油炸烧烤特制酱汁猪肉片!(name tak tahan... hhaha!!)
this is the 1st suprise. when i shooting a celup car,
then the boss ask me: wat u shooting??
me:oo.. i'm taking photo for ads. i'm frm magazine 1 lah!
boss: oo.. kk, let u test eat my famous dish bah!! wakaka..
so, jz shooting, dapat free food eat lah!! wakaka...


哇!他的味道真的“一级棒”!
拥有香炸的脆度,但不油腻!
带着烧烤的火候,但不烧焦!
酱汁的味道浓郁,香气四溢!
赞!哈哈...
听说老板是从kl下来的,但最近回去看,好像没买了。真是的....
wow.. see the pic, ord knew hw delicious, izzit?
haha.. dun make wet ur keyboard oo.. wakaka..

哈哈,另一个惊喜就是看到这位美女朋友啦!
哈哈...当我在拍着拍着,我们就碰面一下。他应该是跟他的男友来逛逛啦!
然后,突然他就上前问我说:可以帮我们拍照吗?
我(心想):现在啊?哈哈....
我:好吧!哈哈...
他们也害羞啦!就真的拍了几张就走了!
这算是我第一次拍麻豆的吧!哈哈...
过后,就去了tongtong的farewell派对啦!
真的忙里偷闲,意外得福啦!哈哈...
then, suddenly, i met a fren, sinyee.
then she ask me to shoot photo for her.
oo.. jz feel weird why tiba tiba call me to shoot lah..
haha.. then i oso agree then shoot a while only lah..
but they both are quite photogenic de lah!
haha....
then, i went for tongtong' farewell party lah!
wakaka....







p/s:happy birthday to u lah... hehe...
my fren.

6 則留言:

trishalavittae 說...
此留言已被作者移除。
trishalavittae 說...

That was a fantastic shot! I like all of them, especially the 2nd pic!

edmund ng 說...

haha.. thk u lah.
hehe...

匿名 說...

Connie: 原來上次你說的律律车就是這個...這樣都給你A到吃,不錯喔!!!我喜歡那張剪影的照片好有feel喔!!加油啦!

edmund ng 說...

connie:姐,对!就是A到这支回来吃的啦!可惜好像没有了。haiz...

xu.xu.moi 說...

nice photos~
love the effects and colors too :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
z35W7z4v9z8w