2010年1月8日星期五

THE 21 PROJECT!!!!



( *19 august 2010 updated! *)




this is the 2nd project i make after the greeting exchange project.
this is a project which collecting photos who invite to celebrate his/her 21st birthday.
coz this year i'm turning to 21 too. haha....
hope this is a fun project, n i ord received 3 mores invitation of  21st bday celebration d.
is a good way to keep the cool memories with this project. haha...
plz support me n come bck to check bck, coz will update everytime  de.
haha.. but 1st, wish myself happy 21.
welcome to adult world. 
more photos: Facebook album!.








这是一个集合我将参与别人21岁生日的派对的企划。
我将和寿星公或寿星婆和照。
因为我今年也21岁啦~
哈哈...我想藉着这个企划让我的21岁更特别。
参与完后,可能会再有后续的发展啦!
2010结束了再想拉~哈哈...





p/s:不好意思,还没跟各位说声:
新年快乐啦!happy 2010!.
上一篇属较悲的一篇。
哈哈...现在好多啦!
谢谢大家的关心与陪伴啦!


 19/ 2 p/s:新年快乐啦!
真的过的很充实,但也高消费!
哈哈...口袋早已空空啦!哈哈....
应该还会有人在生日吧?
哈哈..生日快乐啦!那些没办party的朋友,
或没邀请我去的朋友,没关系拉!
也祝你生日快乐啦!哈哈....




1-03 p/s:哈哈...一天赶两场生日会,很赶下咯!
aliff和秋萍,生日快乐啦!






18/8 p/s: 已经出席超过20个派对了!还有更多!哈哈哈......

5 則留言:

trishalavittae 說...

That's a really cool idea!!

小琪 說...

hahaha...faster come to kl...thn blogger at kl can join ur "21th birthday project"!!!

wow...wow...wow...lot of photo na~ try to imagine... nice nice ^^

Wake Up Studio 說...

你分明就是不想跟我拍照jek

我已经过了21很久罗
生气!!!!
哈哈哈哈哈哈

:*:~BlurIŋDŷ~:*: 說...

哈!我只希望今年有得庆祝我21的生日而已呀,因为到时得internship+是在星期三,唉。。。

edmund ng 說...

trishalavittae: ya rite/? haha.. thks for supporting lah!!!

小琪:哈哈...我也想去kl啦!只是我必须提早开工啦!haiz...没关系!我只是做五天罢了!就在找个周末上去玩玩啦!哈哈...我一定来找你们的!haha...你收到我的卡了吗?哈哈....

tommy:大佬,不是啦!上次你的party我也很想去啦!只是没时间啦!哈哈..看我生日怎么plan,想去趟kl啦!哈哈....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
z35W7z4v9z8w