2010年1月11日星期一

trip to HATYAI 1//////


haha.. this is the 1st time i went thailand. so these are my experiences at there. so, plz enjoy it.
这是我第一次去泰国,很不错的体验!哈哈....
这次是跟我爸的同事一起去,不是很熟啦!
也不能玩的太过火,哈哈!毕竟是爸爸的同事嘛!
应该有人了解我的感受吧?哈哈...
可是还是有enjoy的地方啦!哈哈....








还没到泰国,就去怡保吃鸡饭。可是凌迟上次告诉我安记比较好吃,是吗?哈哈///
we went ipoh b4 going thailand, but we reach ipoh ord 2am somethg d, but: still open wor!!! haha...
还是很卖力的在做!哈哈...拍他一下,幸好没有惹毛他!哈哈...


半夜三更吃河粉还是第一次,哈哈!
ipoh horfun n chicken!!!! haha.. quite nice lah...
but 1 of the blogger told me that the opposite shop is better wor.
who tried b4? can let me know?
or any ipoh visitors?


像我酱肥的芽菜!!!哈哈...
fat fat tauge lah!!!!haha....


吃完了芽菜鸡,就再坐几个小时的车,
就来到一个边界的档口。
让大家休息上厕所,还有:
大家忙着换钱。


大家在讨论这利率的东东.haha...


填好白卡,就准备过关口啦!哈哈....


这是在边界最后一个加油站。
也是我看到大马最后一个曙光。
过后就进去agua人妖天堂啦!
哈哈....
so, this is the last petrol station b4 going in thailand lah.
hehe, wat will happen after on?
plz stay tuned lah.. haha....

接下来还有什么?
尽情期待吧!
哈哈...





p/s:今天开工大吉啦!
今天开始training啦!
各位加油啦!

1 則留言:

Vanson 說...

工作一切顺利噢 =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
z35W7z4v9z8w