2011年4月28日星期四

1photo meaningful. 一张幸福(14):taiwan sunset. 龜山夕陽。


hahahaa... my dear english blogger, i know u wont understand wat's the meaning on the picture, izzit? hahahahaa... ok ok! anyone know?
this is kinda chinese proverb means like talking the sunset is always nice n pretty, just the sunset always coming with night, means good thgs everytime came, but the timing is ord wanna over d。
forgive my poor english.. hahahhaaa....
so, hw's ur life there anyone? wakakakkaa....
u know i'm in taiwan now?wakakakkaa...
pls come n meet me if u come n play in taiwan lah, k?wakaakakkakaa...



今天已經是我來到臺灣的兩個月了。
短短的兩個星期,好像已經很久了。哈哈哈.....
可能每天上課,每天都趕功課,所以東西多到.......
事情忙到..........
答應人家的東西一直拖,真不好意思.韓士。
哈哈哈哈.....
今天去了第一次的吉他課。老師真的超屌的啦!
哈哈哈....可能我的吉他真的會進步。
還有,星期六去淡水啦,我什麽好玩的點嗎?
提供給我下,我玩了再po啦!哈哈哈阿....
加油啦!朋友們!

若想看更多,這裡:

5 則留言:

YiNg 說...

淡水老街~ 可以买那里的牛軋糖很好吃!!
还有金记machi 超级好吃 一定要吃!!

edmund ng 說...

哦!okok!記起來啦!其實想過夜,但是好像沒有什麽,是嗎?哈哈哈...加上沒什麽錢啦!哈哈哈.....

YiNg 說...

不过夜的话晚上的活动不是不能玩了?
跟同学去吗?
很爽叻 弄到我很想去找你啦!

edmund ng 說...

晚上會有什麽好玩的東西?我們還在打算要不要住。
哈哈哈阿....

Koh Kian Fai 說...

looks creepy above oo! LOL

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
z35W7z4v9z8w