2011年8月10日星期三

what you think about clubbing?对夜店你有什么想法?

just curious about clubbing. what do you think about clubbing? do you think it is a healthy activity? or just a place for fun? or you just really go n search for 1 night stand? any comments on it?
我个人觉得去夜店不是什么坏事,也不是什么不健康的活动。
但是最近想探讨一下男生跟女生去夜店的心情,抱着什么态度去玩。


now a days many people are enjoying going clubbing, enjoy the great music, great dj, great environments, great drinks and great friends play together. but i believe there are still a little bunch of people are not going there for these purpose that i mentioned just now. like some guys they really just go for simply touching people, because didn't counted as sexual harassment in nightclub izzit? or some guys just waiting for target to have one night stand, or just try to pill on some girls, right?  so, what's ur really feeling when u going clubbing? happy? or really just go n have some fun with friends? or going have some "fun" with pretty girls? tackle n taking cellphone numbers? or u really like those music and drinks? hahahaha...
how about girls? what do you think about it? izzit dangerous to go clubbing for girls?
no offences,k? just hope to discuss deeper those mindset and thking from people who go clubbing.

其实夜店文化也是从国外,准确应该说从西方国家的。
这个是一个欣赏音乐,酒品和环境,尽兴尽乐的地方。
可是我今天要探讨的是男生女生去夜店是带着什么心情的。
因为很多说夜店是不好的地方,但是现在也是一种很健康的社交活动。
虽然很多都标榜着健康,但实际上是这样吗?就是要看看大家给与的意见与看法。

我是有去过夜店的。以前在马六甲朋友生日,还是一些朋友约才会去。一年去的次数不会超过十次吧应该。我是觉得是健康的,就去喝喝酒,放松一下,听听音乐。
ok的。

但是我们不排除还有其他人。就有的人真的是进来浑水摸鱼,不然就是进来吃豆腐的,
不然就是进来把妹,不然就也有来寻找一夜情的。是吗?
很多人都是很愿意请客,也有人愿意喝。
但是我觉得有事去夜店真的可以放松吗?真的是可以社交吗?
对我来说有时真的可以认识人,但不一定会放松。如果要解压放松,我觉得去bistro啊,
还是小酒吧喝个小酒,应该回来的更放松吧?

反问女生,有时觉得女生在夜店一定是吃亏的,被人碰碰撞撞,
不小心还会有人吃你豆腐,还会有很多莫名的人把你。
是吗?那为什么还要去呢?还有喝醉了不是很危险吗?
也有听说过kl的女生把自己喝得很醉,被别人扛走的。
是吗?是真的吗?

不否认我也很喜欢看美女,也是因为这样,有人要看,有人愿意被看,才会成立嘛!是吗?
我其实也希望会有艳遇,有一些很特别的奇遇,但是我觉得我不敢,也玩不起啦!
其实有时我也很想在夜店认识些人的,但是我不敢开口,还是上前接近。
很怕说拒绝还是叫人打我。
其实女生不是不介意人家在夜店被搭讪的是吗?
那你们觉得什么方法跟你接近比较好?

就好像有时走在台北街道上,看到很漂亮的女生,我也不敢上前搭讪还是问好。
那是不是我太逊色了?还是要想就把刀在书写去告白一千次,自己的胆就会大了。
所以说男生的幸福是要自己去争取的,是吗?哈哈哈哈....
无论如何,我也是不排斥的。你的生日还是什么的,可以jio我的。
哈哈哈哈....

2 則留言:

Koh Kian Fai 說...

I think you can la, go ahead and 搭讪 lo . . . don't show your ham sup face can already hehehe

edmund ng 說...

aiyo... u oso wanna kek sei me here jek dailou? hahahhahaa...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
z35W7z4v9z8w