2009年9月20日星期日

farewell for MIC!!!

这天,是我的好朋友michael要到sarawak深造了....
哈哈...我就尽我的能力约朋友出来聚一聚啦!

清源和michael.

我和michael啦!

ah swee和ah mic.....

燕铃,你被吓到啊?哈哈....

我和胤胜。好友兼一起当兵。哈哈.....

轮到阿mic被欺负啦!哈哈...


最后,来个大合照啦!


虽然有很多朋友都去深造,
但我来不及看到他们就去了,幸好不是每个飞远远的。哈哈....
michael在读书的时候,常常一起的。
他是音乐学会主席,而我就是副主席啦!
哈哈...我们也常在学校表演,他就是我的吉他手啦!
我就负责唱啦!哈哈....
还有一起做点歌环节,也为音乐学会赚了不少会费。哈哈...
真是想回来都值得骄傲呢!
哈哈....希望他在那儿安全,专心和用功就很好了。
加油把!

3 則留言:

Michael 說...

Hey bro, I felt touched after reading this post though it's been a long time one but still the memory is there. Thanks for everything. MOreover, I am going back today at 5.45pm for raya break. Wish to see you guys again before leaving :) Take care till we meet again. Oh bro, can I have those photos? I wanna post in my blog as well :) Thanks you so much.

Pek Chek Kia 說...

他去Sarawak的那部分?古晋?
也祝他一路顺风。

edmund ng 說...

mic: ok... i post it on facebook.

pekcek:他去那边读书...哈哈...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
z35W7z4v9z8w