2010年3月23日星期二

the 50mm batu pahat 2.

除了我家,这是另一个温馨我的家。
except my family, this is the other family that cares me, phoebe jiejie.





上篇说到,我姐喂她的小狗吗?
哈哈...过后我做什么?就玩wii啦!我还是第一次玩wii,第一次跟姐姐打机!哈哈...
last post i told u all rite, my sis feed her dog, izzit? then? wat i do?
hahaha... i played will with my sis lah! hahaha.. wii really good arh! hahaha...


晚餐去哪里吃?姐姐的爸爸就带我们去吃些巴嘟好吃的东西!首先是炒果条!
wat delicious food in batu pahat? kueytiaw goreng!


还有特别的猪肠粉!什么肉松馅料,香肠馅料,bla bla bla...
hahaha.. special choo cheong fan!hahahaaa.....

这是第二天的早餐,果条仔!新山一带的朋友应该懂吧?哈哈....
dear johor bloggers, know wat is kueytiaw kia? hahaa.. nt pekchek kia, k? hahaha....


哈哈...好吃的配料或是卤味。哈哈...
this want? duck meat loh... hehehe...


其实,在还没离开姐姐的家,想留下一些记忆。就随便随便拍些东东。hehe....

this is the collections of my sis's dad. alot ooo.. hehehe... u have mia?

吃饱了早餐后,姐姐带我去一间很漂亮的家。由于镜头的关系,只能拍到酱的东西。

this is wat i shoot in ppl's house. coz 50mm, cant shoot full view of the pretty house.

这是漏掉的照片!哈哈/// (updated on 30/3/2010)
this was taken when my sis n i visit a shop. ehehhee...


这是载我去车站的的路途中,依依不舍的时候拍下的。真的很不想脱离那个感觉。
i shoot this when they fetching me to bus station. i really hope that second can stop it. really envy the moment.

这是我的车票。回去现实与紧张的车票。
this is my ticket, back to my reality, stress, kancheong life.


谢谢你, 姐。
on this trip, really thk u so much. really calm down n relax.
 everythgs happens dreamly.( got this word arh?haha...)


有个朋友说:哇!你好像最近劲po你的姐姐wor?
哈哈,是吗?
只是觉得,这三天对我的意义,真的很大。
我真的当了batu人。好好享受那里的风情。
虽然那里不是什么名胜,什么法国意大利,
可是拉近我和我姐姐的距离。
我认识他那么旧,还是第一次跟她聊那么多。
只是,我没什么跟她吐到苦水啦!
哈哈....
我真的不知如何感谢她陪伴我的这三天。
在失落过后,有感觉到有人关心你,真的很幸福。

谢谢你啦。

p/s: haha..to kenwooi n other english bloggers,
actually i wanna know, izzit alot english bloggers reading my blogs?
n dunno wat i express? hahaha...
if really ooh... then i will plan to write in english always lah..
n thanks for support gao gao lah, k? hahaha...
this time oso read in english de lah! hahaha...












  

5 則留言:

trishalavittae 說...

Great shots!

Pek Chek Kia 說...

the family portrait... alike those do direct sales... haha

lolx. pekchek kia ate/tasted kueytiaw kia b4!!

stiva 說...

batu pahat...你來我家啊?

edmund ng 說...

stiva:你家在batu pahat啊?我的契姐住那里啦!那下次去找你啦!哈哈哈...

stiva 說...

可以,如果我有回去的話。

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
z35W7z4v9z8w