2010年3月5日星期五

ED's entertainment.



hi.. nice to meet u all, audience.
so, the gr(ed)mmy goes to....

哈哈哈...像不像什么大型颁奖典礼的台词?
哈哈...想分享一下,什么综艺节目我最爱看的。
(大家追连续剧,我追综艺节目的....)haha.....
那你又爱什么节目?讲来听听看。哈哈....
hahah.. this is a post who shares the tv i like to watch the most.
any1 u like it? hahahhaa...
or which programme u like to watch?
share it lah.. dun be selling the fish.. hahaha...



黄氏冷幽默,加上梁氏老梗,但不过很好笑的搭档下,
擦出不一样的火花。
我欣赏黄国伦老师的音乐才华,
也欣赏梁赫群的口才。
梁赫群是继吴忠宪大哥后,
我很欣赏他的口才的人。赫赫....
加油吧!两位!kenny vs spenny wiki info...
this is a taiwan hot tv programme who dicussing the hot topic n shares the secret in celebrities lifes.
where to watch? jz search youtube.com

这是一部加拿大的综艺节目。
两位都是电视圈的工作者,但他们愿住在一起,
然后设定一些主题来玩的,
就好像谁可以摸最多人的胸部,
水可以蒙着眼睛最久,
谁可以拿到最多吻。
有兴趣,赶快来看吧!哈哈....
this is the crazy programme by kenny hotz n spencer rice.
they fight for each other to get the winner's glory,
humiliation!
hahaha...what the race for?
who can touch more boobs, who can get more kisses,
who can sell more bibles, who can stay naked longer n bla bla bla..
so, enjoy it!
where to watch? watchxonline.com



这是一部我刚刚在pps发现的一个很好笑的节目。
他吩咐一群艺人到乡下生活,然后好像一家人酱。
中间有很多很好笑的游戏,精彩的韩国风景。
最吸引我的是,韩国国民妖精,
我真的差点被她迷倒了。哈哈.....
this is a korean programme "family" who calls  the kr celebrities go to village,
or kampung kampung place to live, or stay together as a family.
they play alot games during they complete their tasks.
the most interesting part is the sexiest girl in korean,
LEE HYO-RI!
oso play in the roll!!
haha.. i love her so much, coz she so pretty n damn hot!
hehehe.. so, wat u waitng for? go lah!!! hahaha....
where to watch? pps loh! hahaha....




3 則留言:

:*:~BlurIŋDŷ~:*: 說...

我比较喜欢韩国节目耶。。比如《强心脏》、《2天1夜》,还有一个忘记叫什么名字了,只知道是从女子团体个抽几个或一个女生出来(SNSD,Tiara,Brown eye girls,hmmm...what more? Can't recall XD),然后组成G7,再叫他们去乡村生活,好像有点像《家庭诞生》,哈哈哈。。。

edmund ng 說...

cindy:哈哈..是吗?你recall了再告诉我啦!我开始对韩国的节目有兴趣了。哈哈....

:*:~BlurIŋDŷ~:*: 說...

我刚问了我妹,哈哈。。。叫《青春不败》/invisible youth...astro 303/KBS world每个星期六1.40pm可以看,PPS也有,呵呵。。

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
z35W7z4v9z8w