2010年6月16日星期三

I'm graduated!我毕业了!

i graduated lah... finally. congrates to myself!!! hahahhaa...
so, wat's the next step for me? this is a big deal. haiz...
哈哈哈,我终于毕业了。
那,毕业等于事业?方向导航如何?不知所措。


ok ok.. these are the people who attend in my convo.
my parents, n simon. who is he? a big bro+fren.
treat me good n well while i go to kl for attending this convo.
he lend me this room to stay, plus brg me to eat alot thgs, around pj lah!
hahahahha... really thks alot, really appreciate it. i tot i cant find a place to slp even.
sometimes, maybe i thk too much that i have gd relations with other ppl,
so, thk is easy to get a ppl to layan me. erm... sometimes not.
some are relly busy, some are nt there, some? stay too far.... hahahha....
anyway, any artist pass by here n wanna sponser me to degree? or further study?
PLEASE? hahahhaha... wait ur reply lah.. wakakka...

其实,我的毕业典礼一切从简。感谢阿龙让我有的住,有的吃,有的走走玩玩。
真的非常谢谢她这位兄弟。
erm....不是我想象的那么顺利,原本想见下博客朋友,却约不成。有的在忙。
哈哈哈哈,没关系的啦,下次咯!
没有很多朋友来观礼或送花。因为以前看堂姐毕业,房间的花放到多到.......
没有跟一班在班上比较熟的朋友一起毕业,感觉?少了点。
可能自己的契姐没来?她家有事。我也去不成她的convo嘛....
去不成L2M?可能天主眷顾我?让我不要陷入很差的氛围里。
值得开心的?在kl过的开心,真的要谢谢阿龙。
谢谢eric和yonyon带我出去玩。
还一起扭蛋?还三次就扭到我要的?天主照耀?
谢谢cinda和menghong请我吃饭,这样公开谢谢,应该很够了吧?
哈哈哈.....
最近真地缺乏认真听我讲话的人,我真的失去方向。
难道我问或分享我的烦恼,这是要肯定我心里的答案?
以前或别的时间可能是,但这次我真的迷了路。
但,有位朋友常常告诉我,耶稣真的在我们周围。
你祈祷,他必回应。
但,我知道,他真的有在眷顾我。

9 則留言:

sally^^ 說...

恭喜你毕业了!!^^

Michael 說...

Congrats :) Keep on studying while still young :)

Dom!n!c T!@m 說...

congratz!!!

匿名 說...

congratulations!!

littlemalingshu_cinda 說...

恭喜你设计师!

四月 說...

hahaha, u like to take such pic.. lol...

edmund ng 說...

sally:谢谢你啦!靓靓!你也刚毕业不久嘛!是吗?

ahmike:bro, i hope so, jz finding the solution on financial loh... hehehe...

tiam: thks. ^^

ahjenn: thk u lah..!!!! hehehe...

cinda:谢谢你那天的招待啦!真的感激不尽!哈哈哈.....

四月:yalah.... my style wat.. wakakakka....

Christine Tan 說...

congratulation!!!

說...

什么话!朋友嘛~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
z35W7z4v9z8w