2010年9月7日星期二

Movies that i missed!


erm.... alot movies i missed recently.
why i missed it?
1. no enough money to watch.
2. no people accompany me to watch, is awful to watch alone
3. abit bit busy. hahhahahaa.....

salt by angeline jolie.




Toy story 3. this is my all-time favourite cartoon.
but i missed it. haiz... maybe watch pps?
i waiting clearer version lah! hahhahaha... alot ppl cry for it, izzit?


Inception by Leonardo Dicarpio.
Alot ppl even senior citizens oso comment bout it. izzit all bout dream?
or wat?any1 can tell me?

Shrek forever After - Final Chapter
They said is totally another story line d, no connection with last 3 movies, izzit?


The sorcerer's apprentice by Nicolas Cage.
Seems like very HP' de story, izzitt? magic alot? izzit?

n

despicable me by ???
hahahhaa.. i love the yellow creature and the little girl.
how i know? frm their trailer loh... haiz....

any other movie i missed?? tell me please?
or any1 can sponsor me watch movie everytime? hehehee....


我错过的2010中文电影
身为龙的传人的我,哪会忘了支持中文电影呢?
但,这些是我还没看的电影啦!哈哈哈哈....
谁要陪我看?还是买给我看?还是陪我看pps?hahaha.....

《全城热恋热辣辣》
全城都一直流汗罢了,是吗?同事讲看了很geli,是吗?
但我相信他的拍摄手法应该很特别吧?是吗?

《岁月神偷》。任达华主演。

听说这部戏比大马制作-《初恋红豆冰》呼声更好,更好看wo....
是吗?




《孔子》,周润发饰演。
好像是不好看,是吗?

《唐山大地震》冯小刚导演的力作。
好像票房很好,很劲一下的wo....是吗?






1.20am p/s:好希望有更多时间可以blog,
好多话想放上来,但我已经很累了。怎么办?
加油吧!志豪!
edinclism.

6 則留言:

四月 說...

Haha, I missed a lot too...

Wake Up Studio 說...

唐山大地震现在还有的看。。。快去看
好片来的

热辣辣不会geli啊
只是很多汗而已。。。不错下的爱情小品

inception更加不能不看啦!!!

岁月神偷错如果你错过了真的是一大遗憾。。。很好看

~珊姑娘~ 說...

我们坚持一个星期至少一部电影。。。但还是错过了你讲的好几部电影。

下次。。。。可以约我去看。我星期六都一个人在家的,哈哈哈哈=p
bukit tinggi jusco i know to go XD

` shirleen 說...

miss掉的這些還蠻好看的 =)

edmund ng 說...

四月:kesian together loh... hehehe...

tommmy:酱的意思是全部都要看啦?哈哈哈....

珊姐:哈哈哈...我也想一星期看一部啊!但暂时经济不允许。哈哈哈....pps就可以啦!哈哈哈.....你住在bukit tinggi啊?我住马六甲啦!有去那里就去找你啦!哈哈哈....

shirleen:是啦!就是miss掉,可惜了才blog出来呱呱叫嘛!哈哈哈.....

dblchin (double chin) 說...

I missed Shrek too!!! Argh Now i can only watch DVD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
z35W7z4v9z8w