2010年10月26日星期二

一首歌曲·一种回忆 (15)地图-黄淑惠



她是大马帮的。有听过suki&mina吗?

还是大家最近有听到hebe的新歌:love吗?




其实它是大马的创作。就是出之她的手笔啦!
其实最近她的声音慰藉着我孤单与烦恼的心灵。
erm...昨天看到了她结婚的照片,真的很特别咯!哈哈哈....
在两个星期前我们有坐在一起聊天。
这是我第一次那么近地跟一些音乐人聊天。(除了吴健亿啦!hahaha....)
觉得岁月把她的声音磨练得更加有磁性,更吸引人。
哈哈哈哈......

这是我写到一半,然后搁置这的一个po。
星期六要上去kl了,可是突然堂哥说他不跟我星期六上去了。
哈哈哈哈......... 可能他害羞。哈哈哈.....

最近的我,享受着。轻松着。放懒着。
加油!希望接下来的时光会越来越好。
你们也一样。

4 則留言:

匿名 說...

Your welcome everyone,
Can you help me to find the popular dating sites.
Need some links on dating sites. Like this:
http://gayspeeddating.webng.com
This means by which anything is reached you be able to make the one as well as the other of you a favour.
Sometimes, whereas it comes to true copy dating, sending unconstrained paragraph messages have power to be agitated wonders.
This way, it would be easier with respect to the other living body to response and that is to what end elementary and twist messages are to such a degree operative and passage less ill than protracted boring ones.
Thx,
smagerlorma

littlemalingshu_cinda 說...

suki才刚在上星期举行婚礼^^
很漂亮的她~ 才艺女生

edmund ng 說...

对啊!对阿!
你知道在哪里举行阿?

YiNg 說...

我也要看~ 去哪里看~?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
z35W7z4v9z8w