2011年1月16日星期日

what i done at newyear eve 2011.新年倒数2011

new year eve, ajak my cousin denis, and xishun went for countdown. still with kahyit and kwanghui,
and alex, my colleagues.
新年前夕,跟了堂哥熙舜,家亿和光辉,还有我的同事,alex到鸡场街去。

"read more" to know more. hehehehee....


people mountain people sea.真的人山人海。


resting beside the toilet, saw a girl playing bubbles like tinkerbell.仙女下凡般的正在玩泡泡。

took the best photo of the night beside toilet accidentally.
不小心拍到了当晚其中两张我最喜欢的照片。

the second top favourite!!其二最漂亮的。

afterthat, went a damn nice bistro to countdown. and order this.
选择了一间很棒的地方倒数。点了这杯。原因?看阿德喝过,还有跟胜男和stiva度过慵懒的下午的时光记忆,还有跟我一位知己在鸡场街一起喝,聊天谈心的回忆。


倒数前,先庆祝他的生日。celebrate his bday 1st b4 countdown.

my friends are playing fools around with irritating whistle .我的好友在打闹一场。

after a chaos of countdown, i found her.
忙完了倒数,我发现了她。哈哈哈...她是我同事的朋友,已经是别人的。哈哈哈...
不要来指责我说“别想太多,已经是别人表哥的太太了”的言论!哈哈哈哈....
我的意思不是说她已经是别人的太太哦!别误会!哈哈哈....
想弄清楚:请看。

 my colleague, alex the monkey.一个跟我很好的同事。可能大家都是读设计的吧?

my late come friend, alex and his gf. hehehehe.. let them dating mia! hahahahaaa....
还有迟来的朋友。很好的朋友。刚刚开始了新的感情。祝福你啦!

afterthat, my boss oso came here and ladyboss, coz he promise to belanja us! wakakaka...
最后老板也来啦!这是老板娘啦!老板不大方便上镜!哈哈哈阿......


at last, let u all guys and pretty gorgeous female readers to update me my latest look lah! wakakaka..
最后当然让大家看看这个部落的主人的近照啦!哈哈哈...

总之,今年的新年也过得不错!
只是是不一样的好友!去年是跟我学院的朋友。
哈哈哈!新的一年!新的开心!新的开始吧!










4 則留言:

plantagirl 說...

哈哈。那位仙女下凡是我的表妹哦。

edmund ng 說...

@plantagirl:真的?世界真的很小。她好像是我妹妹的同学。哈哈哈哈......

Wake Up Studio 說...

嗯嗯·~~~
已经是别人的太太~~~
的确有点太可惜了~~~
kekekekekeke

littlemalingshu_cinda 說...

别人的太太 - 太漂亮拉~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
z35W7z4v9z8w